Πεζά Haiku Μπαρόβια op. 17 «Η λύση και η αφορμή»

Κείμενα έμμετρα πεζά, ιαπωνικής τεχνοτροπίας, για βράδια από αλκοόλ και λάθη φτιαγμένα, ιστορίες από τα βάθη του χρόνου, στη μνήμη αιώνια χαραγμένες. Εδώ: για τον χωρισμό, τη λύση και την αφορμή. Μια βαθειά αναζήτηση της αλήθειας.

toiletΈνας φίλος που είχα να δω καιρό, ο αδερφός μου που είχα να δω από το μεσημέρι κι εγώ. Σε ένα μαγαζί στα Εξάρχεια. Μουσική: αυτά που ακούγαμε στο γυμνάσιο. Αλήθεια γιατί; Γιατί το κάναμε αυτό στους εαυτούς μας;

Πίνουμε, βρίζουμε τη μουσική και λέμε τα νέα μας. Ο αδερφός μου πάει για κατούρημα. Στην τουαλέτα. Συνεχίζουμε να μιλάμε οι δυο μας. Πού έχει κορίτσια feline; με ρωτάει. Πού πήγαν όλοι οι άντρες; αναρωτιέμαι εγώ. Χώρισε πριν μια βδομάδα, λέει. Τί να του πεις; Την τελευταία φορά που χώρισα θυμάμαι πως κλονίστηκα τόσο που δεν ήξερα καν αν υπάρχει αλήθεια. Όλοι το ‘χουμε ζήσει κάποτε, θα μου πεις. Αλλά, άλλο το κάποτε. Το μόνο που κατάφερα να πω είναι πως κάθε χωρισμός είναι σκατά. Μεγάλη σοφία, τίποτα καλύτερο δε βρήκα; Γυρνάει ο αδερφός μου από την τουαλέτα. Μας κοιτάει σοβαρά και λέει με στόμφο: Η πρέζα είναι η λύση. Παύση. Τον κοιτάμε. Συνεχίζει: o ΠΑΟΚ η αφορμή.PAOK

Τελικά, μερικές φορές υπάρχει αλήθεια. Περιμένει να την ανακαλύψουμε κρυμμένη στα πιο σκοτεινά και βρώμικα μέρη. Εν προκειμένω, γραμμένη στον τοίχο της τουαλέτας.

Φωτογραφίες: koReas

2 thoughts on “Πεζά Haiku Μπαρόβια op. 17 «Η λύση και η αφορμή»

Σχολιάστε

