Δίσκοι που δεν σταμάτησα να ακούω: Pulp / His ‘n’ Hers

Το His ‘n’ Hers, είναι ένας απο τους λίγους δίσκους που δεν σταμάτησα να ακούω, γεγονός κοσμοϊστορικό, μιας και βαριέμαι ευκολά. Κι όπως κάθε κοσμοϊστορικό γεγονός, έτσι κι αυτό αξίζει μερικές γραμμές.

Pulp-His-N-Hers-Front-2-2

Πέρα από όλη τη δισκογραφία των Pulp σε ψηφιακή μορφή, την παράνομα κατεβασμένη και επίσημα θρονιασμένη στον πιο πολυκλικαρισμένο φάκελο του τελειωμένου μου υπολογιστή, έχω κι ένα μοναδικό cd τους. Το cd-χριστουγεννιάτικο δώρο μιας αγαπημένης φίλης, αυτό που μέχρι τότε ήταν το πιο αδικημένο των Pulp, αυτό που δεν είχα κάνει τον κόπο να του αφιερώσω ούτε μια ακρόαση. Η δικαίωση του όμως ήρθε και όχι μόνο μία, αλλά πολλές φορές. Για να μην εντείνω την αγωνία, αυτό το cd είναι το His n Hers. Πρόκειται για άλμπουμ του 1994, που κυκλοφόρησε απο την Island Records Ltd,  έφτασε και μέχρι την 9η  θέση στα UK charts και θεωρείται αυτό  που τους καθιέρωσε. Δεν το αγάπησα  όμως, ούτε επειδή πήρε θέση τιμητική σ ένα βρετανικό σαητ που μετράει τις πωλήσεις, ούτε επειδή τους καθιέρωσε, δεν τα ήξερα αυτά μέχρι πριν λίγες μέρες (ντροπή), φαντάζομαι πως το μόνο που ίσως έπαιξε το ρόλο του –πέρα από το ίδιο το περιεχόμενο- , ήταν πως προερχόταν  από πρόσωπο αγαπημένο.

Το πάτημα του play στο cd player, που λέτε,  ήταν αρκετό για να μεταμορφώσει κάτι χειμωνιάτικα και απόλυτα καταθλιπτικά κυριακάτικα μεσημέρια μου, σε πολύχρωμα αφιερώματα σε: εφηβικούς έρωτες και απιστίες,  γυναίκες τις διπλανής πόρτας που συνουσιάζονταν με τους άντρες της διπλανής τους πόρτας. Αυτός ήταν σίγουρα ένας λόγος που το άκουγα συχνά-πυκνά, χωρίς ποτέ να το βαριέμαι. Αλλά το His n Hers, δεν ήταν μόνο διέξοδος από τη μελαγχολία, ήταν και συνοδευτικό στις προετοιμασίες βραδιών ξέφρενης νιότης, όταν νιώθαμε με την παρέα μου να είμαστε αυτό που λέει το τραγούδι Joyriders (ντάξει το ‘χαμε πιστέψει πιο πολύ από ό,τι έπρεπε). Για να μην μιλήσω για τα αμέτρητα πρότζεκτ που έχω σκεφτεί με σημείο εκκίνησης αυτό το άλμπουμ, προτζεκτ που ποτέ δεν πραγματοποίησα βέβαια. Πέραν αυτών θυμάμαι τον εαυτό μου βράδια σε μπαρ να τραγουδάει με χαρά και υποψία συγκίνησης το Do you remember the firts time, κάθε φορά που ένας dj επέλεγε να το βάλει.  Τέλος, μου συμβαίνει κι ένα περίεργο με αυτό το άλμπουμ, αν το βάλω να παίξει μου είναι αδύνατο να το διακόψω πριν το τέλος του, φαινόμενο σχετικά σπάνιο για την περίπτωση μου. Το πρώτο μου κόλλημα -πέρα από τα γνωστά, Do you remember the first time και Babies-, ήταν το  Lipgloss και μετά ακολούθησε η λατρεία για τα: Acrylic afternoons και Ηappy Endings. Ντάξει τώρα δε θα πάρω σβάρνα και τα έντεκα τραγούδια, γιατί δεν πρόκειται να βγάλουμε έτσι άκρη. Πάντως θα κλείσω με τον αγαπημένο μου στίχο του δίσκου που δεν σταμάτησα να ακούω:

Oh, listen we were on the bed when you came home, I heard you stop outside the door.
I know you won’t believe it’s true, I only went with her ‘cos she looks like you.

4 thoughts on “Δίσκοι που δεν σταμάτησα να ακούω: Pulp / His ‘n’ Hers

  1. Δισκάρα. Γκρουπάρα. Αλλά καμιά αναφορά στο Ράζματαζ?? Γιατι?
    Ακόμα πιο δισκάρα βέβαια, το Separations για το οποίο ήθελα να γράψω…

    • Άκου να δεις τι συνέβη Ζερνέστο.. Κι εγώ θυμόμουν απο το φάκελο που χα στον υπολογιστή, οτι το razzmatazz ήταν το τελευταίο τραγούδι του άλμπουμ. Έλα όμως, που στο cd που κρατάω στα χέρια μου δεν υπάρχει πουθενά, και τα τραγούδια είναι 11 και όχι 12… Ναι κορυφαίο και το seperations, αλλά οι συναισθηματικοί δεσμοί μου είναι ισχυροι με το his n hers

  2. Οι αναφορές σε δίσκους κολλήματα, το να ανακαλύπτεις τα αγαπημένα σου τραγούδια πέρα από τα hit, να συναντάς άγνωστους ανθρώπους και να βρίσκεις πως εκείνοι -ω,ναι!- συμφωνούν πως το τάδε ή το δείνα παραμελημένο τραγούδι του δίσκου είναι το αγαπημένο σου με κάνουν να νιώθω τόσο μα τόσο γέρος. Σχεδόν έχω ξεχάσει πως είναι. Κάηκαν τα αυτιά μου μετά το φανταρικό.
    Σε ευχαριστώ/μισώ που μου το θύμισες.

  3. Παράθεμα: Νύχτες Πρεμιέρας 2014: όλα όσα είδαμε vol.2 | Τα Νέα του Βελγίου

Σχολιάστε

