Ερωτ(ηματ)ικά

Τάχα τυχαίως εκείνος τελειώνει βιαστικός; Άκου στο σύνδεσμο.

Τάχα τυχαίως εκείνος τελειώνει βιαστικός;
Άκου στο σύνδεσμο.

Τηλέφωνο με πήρε μια ποιήτρια.

«Το ποίημά μου πώς σας φαίνεται;» ερώτησε,
«η επωδός της, πως όλο Επιστρέφει, Επιστρέφει
(μα εγώ δεν άκουσα καλά, κι έπιασα Καταστρέφει, Καταστρέφει)

Της λέω «Μα την Παναγιά την Φαρμακολύτρια,
μέσα στο ποίημά σας τελείωσα, παράλυσα,
τι το ‘χετε καμώσει με ρίμες μαγικές ·με κώλα· με ισόκωλα και πάρισα

Εμφατικά παλεύαμε σε σχήμα Αναδιπλώσεως
κι ήτανε δύσκολα πολύ την ώρα της ενώσεως
όταν επλακωνόμασταν σε σχήμα Χιαστό,
εκείνο με εφώναζε τυφλό μικροαστό.
Το σχήμα του ποιήματος ήταν Κλιμακωτό,
την κλίμακα ανέβαινε, «Έφτασες;» να ρωτώ
κι όταν τελειώναμε μαζί σε σχήμα Ομοιοτέλευτο
μου φώναζε «Περίμενε, θέλω ακόμα μισό λεφτό»

Κάποια στιγμή του είπα, καλή μου ποιήτρια,
«Ποίημα, μη μου αρχίσεις τις πουτανιές και τα πούστικα.
Ξέρεις τώρα εσύ, τα λένε ωραία και οι μεν και οι δε.
Μα δεν καταλαβαίνω στο τέλος τι λένε, ρε ποίημα, μπάστα.
Δεν ξέρω πού να τους πιάσω. Με πιάνεις;
Νιώθω ως επιβάτης της κελάνης
Εντάξει, ποίημα; Σύμφωνοι;
Πρέπει να πορευτούμε παρέα, ποίημα, εγώ κι εσύ, το χέρι σου στο χέρι μου, το πόδι σου στο πόδι μου, το δόντι μου στο αυτί σου, πόσο μεγάλωσε η πρόταση αυτή θα πέσει
κάτω

Δείξε μου τις στροφές τις τορνευτές σου.

Δείξε μου τις στροφές τις τορνευτές σου.

Δεν καταλάβαινα την ώρα εκείνη του ποιήματος τι του έλεγα.
Του έλεγα «Ποίημα, γίνε πεζό, με αρχή, μέση και τέλος, κατανοητό».
Κι επέμενα:

«Παιδιά πολλά να κάνουμε βρε ποίημα, πόσες και πόσες εκδρομές,
πατρίδες να πατήσουμε, παρτίδες να ανοίξουμε.
Πώς να γίνουν όλα ετούτα ποίημα, αν παραμένεις
πολύσημο και σκοτεινό;
Αν παραμένεις ποίημα, ρε ποίημα,
ωσάν κιν- τι οίημα
ερωτ(ημα)τικό;

Έλα ρε ποίημα στο φως, λύσου, πάνω μου δέσου,
δείξε μου τις στροφές τις τορνευτές σου.»

Μα κείνο φώναξε «Κι άλλα ποιήματα θα βγουν, παιδιά πατρός παλαβού,
πόσο το θες αυτό; Πρέπει;»

«Πρέπει» επέμεινα «Τι λες;»

«Πιάσε το πρέπει από το γιώτα,
γδάρε το ίσα με το πι,
μου ρθε να πάω για πιπί,
πι πι πι πι
3 . 1 4 1 5 9 2 6 5 3 5 8 9 7 9 3 2 3 8 4 6 2 6 4 3 3 8 3 2 7 9 5 0 2 8 8 4 1 9 7 1 6 9 3 9 9 3 7 5 1 0 5 8 2 0 9 7 4 9 4 4 5 9 2 3 0 7 8 1 6 4 0 6 2 8 6 2 0 8 9 9 8 6 2 8 0 3 4 8 2 5 3 4 2 1 1 7 0 6 7 9 8 2 1 4 8 0 8 6 5 1 3 2 8 2 3 0 6 6 4 7 0 9 3 8 4 4 6 0 9 5 5 0 5 8 2 2 3 1 7 2 5 3 5 9 4 0 8 1 2 8 4 8 1 1 1 7 4 5 0 2 8 4 1 0 2 7 0 1 9 3 8 5 2 1 1 0 5 5 5 9 6 4 4 6 2 2 9 4 8 9 5 4 9 3 0 3 8 1 9 6 4 4 2 8 8 1 0 9 7 5 6 6 5 9 3 3 4 4 6 1 2 8 4 7 5 6 4 8 2 3 3 7 8 6 7 8 3 1 6 5 2 7 1 2 0 1 9 0 9 1 4 5 6 4 8 5 6 6 9 2 3 4 6 0 3 4 8 6 1 0 4 5 4 3 2 6 6 4 8 2 1 3 3

Παιδιά πολλά πσηφία.

"Are you happy here honey?"

«Are you happy here honey?»

Η ζωή όμως; Η ζωή το ξέρεις, πάει παντού με τα πόδια. Άμετρη.
Αμετροεπής. Ασυνάρτητη. Πεζή.

Ξέχασα, λες, τις συμβουλές
του σχολικού μας φιλολόγου,
δήθεν εχθρού το παραλόγου,
«Το ποίημα ανοιχτό, έχει πολλές όψεις,
μπορείς όπως φρονείς, να το ράψεις,
να το κόψεις»

Κι όλα ετούτα δεν τα είπα στην ποιήτρια,
μα την Παναγιά την Φαρμακολύτρια.
Τι να της πω; Τούτα κι εκείνα, δεν ξέρω πού να πιάσω αυτό το ποίημα;
«Εδώ που βρίσκομαι, καλή μου, δεν έχει σήμα»
είπα
και τα ριξα όλα στων Νέων του Βελγίου την τρύπα.

Δες τώρα εκείνη πώς τελειώνει ησύχως και πλήρως.

Δες τώρα εκείνη πώς τελειώνει ησύχως και πλήρως.

Advertisements

2 thoughts on “Ερωτ(ηματ)ικά

  1. Ω! τι νέα έννοια έπους
    κ ανίας ως Ανανίας θέρους
    στων μεσημεριών τη γλυκερή αγκάλη
    το ποίημα τούτον έλαβε πνευματική αγκάλη!

    • Πιτσιρίκα πιτσιρίκα,
      σε έψαξα, μα δε σε βρήκα!

      Της ανίας ο Αυνανίας
      Βασιλεύς της Ρηνανίας
      το ζεστό το μεσημέρι
      έχει στο ‘να του το χέρι
      μπύρα ωσάν να ήτο θέρος
      και να έκαιγε ο έρως

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s