Tόσο μίνιμαλ #4

Καιρό είχαμε να σας βάλουμε κουίζ, ε; Ακολουθούν 10 μίνιμαλ αναπαραστάσεις γνωστών ταινιών, όπως τις ψαρέψαμε από το βιβλίο Film In Five Seconds που κυκλοφόρησε από ένα Ιταλικό, δημιουργικό γραφείο. Για την ιστορία να πούμε ότι το βιβλίο συνολικά περιέχει συνολικά 150 ταινίες -περισσότερα μπορείτε να βρείτε στο ίντερνετ. Για την ώρα βρείτε τις ταινίες.

et

Δεν δίνω τις λύσεις αμέσως, μην κάνετε σαν παιδιά -αν δυσκολευτεί κανείς (λέμε τώρα) να περάσει αργότερα και να διαβάσει παρακάτω στα comments.

Και αν σας άνοιξε η όρεξη για περισσότερα Τόσο μίνιμαλ παιχνιδάκια να πάτε εδώ, εδώ κι εδώ.

42 thoughts on “Tόσο μίνιμαλ #4

    • Το 1 πράγματι κι εμένα δεν μου σκάει με τίποτα. Εν τω μεταξύ το 1 γιατί έχει μπει δυο φορές και ως πρώτο και ως προπροτελευαίο; Χρωστάς άλλη μια αναπαράσταση Τζίμι για να βγουν δέκα (!) 😀

      • Το διόρθωσα, αμάν, μην κάνει ένας άνθρωπος ένα λάθος.

        Δεν είναι δύσκολο το 1 -ένα από τα αντικείμενα είναι το κλειδί. Το 2 μου φάνηκε εμένα το πιο δύσκολο αλλά και πάλι εντάξει.

    • Το βρήκα! Το 2 μου μένει. (Αν και δε τα βρήκα μόνη μου όλα, έκανα τη μαλακία να το ποστάρω στο φουμπου κ μου τα σφύριξαν κάποια. Ελπίζω νά’χει και 2ο γύρο να μου αποδείξω ότι στροφάρω, ε, ε, ε; 😛 )

  1. το 2 μου φάνηκε το πιο εύκολο..από το κόκκινο τριαντάφυλλο μάλλον (σκέψου την πρωταγωνίστρια να κόβει τριαντάφυλλα από τον κήπο της..)

    άντε δώστε κανα hint για το 1 κ το 6

  2. 1. breakfast at tiffany’s
    2. american beauty
    3. pretty woman
    4. usual subjects
    5. lord of the rings: the return of the king
    6. the godfather
    7. 25th hour
    8. breakfast at tiffany’s
    9. E.T
    10. four weddings and funeral

  3. Το 7. δεν το έχω, το παραδέχομαι, για το 10. βίαστηκα -αλλά τι να κάνεις έτσι είναι η ζωή.

    Γράψε 8 στα 10. Τώρα είδα ότι το άλλαξες. Πίσω λούλο που θα μου φας και τον πόντο!

    8. The Devil wears Prada.

    (ούτε 5 στα 10 δεν θα έπιανες εσύ ρε ημικαθυστερημένε που κάνεις και χιουμοράκι…)

  4. από τον κήπο της ναι -δεν καταλαβαίνω…
    το Breakfast μάλλον δε θα το βρισκα..
    το νονό σκέφτηκα λόγω θανατικού, αλλά που κολλάνε τα ψάρια?? δε μπορώ να θυμηθώ τίποτα από το νονό με ψάρια, μόνο από το σοπράνος…

    Jorn για το 7 σκέψου ένα νεκρό μωρό…

  5. Και νόμιζα ότι το 4 μου το κόψατε επειδή έκανα typo…
    Δε μπορω να το βρω -πάω να κλάψω.

    Nube, σχετικά με το 7: το μόνο νεκρό μωρό που ξέρω είναι αυτό της Ρόζμαρι…

  6. Γεια σου Ουφ! Καλώς ήρθες!

    Τρελαίνομαι λίγο που δεν βρήκα το 7, καταλαβαίνεις τι θέλω να πω. Θέλω να φάω το πισι που δεν τα κατάφερα…

    Από τα υπόλοιπα ποια βρήκες;

    • καλώς σας βρήκα, ωραίο το Βέλγιο.
      είχα για χρόνια μια αφίσα «choose life» από τη ταινία, μάλλον αυτό βοήθησε :-))

      σε καταλαβαίνω, δεν θα έβρισκα με τίποτα το Pretty woman και το The devil wears Prada. τα άλλα τα βρήκα!!

      • Γεια σου Ουφ! -είχα κι εγώ το γνωστό αφισάκι στο γραφείο μου με trainspotting, πολύ βοηθητικό για να βρει κανείς το 7.

        Σωστό και το Reservoir Dogs και λύθηκε το παζλ: Κερδίζετε όλοι μια γωνία από την αγάπη μου.

        • Γεια σου Ουφ! Εμένα το έχει η αδερφή μου το αφισάκι στο φοιτητικό της δωμάτιο και το βλέπω κάθε που πάω διακοπές. 😛 Το ο διάβολος φοράει πράντα το βρήκα σε 5σεκ, ανησυχώ…
          Νά’στε καλά παιδιά, έκαψα πολύ όμορφα το απόγευμά μου 🙂

  7. Τώρα που σας άφησα να τα βρείτε όλα για να μη χαλάσω το παιχνίδι, να πω ότι είχα κι εγώ αφισάκι «Choose Life» στο (μαθητικό) δωμάτιο μου. Συγκίνηση και περηφάνια.

Σχολιάστε

