Σύντομες γνωριμίες: Πώς με ερωτεύτηκε ο Γάλλος τροβαδούρος Sebastien Tellier.

sebastientellier1

seby+sonya=<3

Όλα ξεκίνησαν ένα βράδυ που αντίκρυσα την αφίσα του Σεμπαστιαεν -σε μια κολώνα στην Αγία Παρασκευή (μεγάλη η χάρη της)- η οποία είχε σκοπό να μας πληροφορήσει για την άφιξη του καλλιτέχνη στα ελληνικά εδάφη. Τις επόμενες μέρες κίνησα γη και ουρανό προκειμένου να βρώ μια διπλή πρόσκληση για να παραστώ κι εγώ σ‘ αυτό το γεγονός. Ήταν 21 του Σεπτέμβρη του 2012, όταν γεμάτη αγωνία και προσμoνή πέρασα τις πύλες του βάηος γνωστό και ως Bios. Μετά από πολλή ώρα (σαν να ‘ταν χθές θυμάμαι την μακράν αναμονή) ο ημίθεος εμφανίστηκε στη σκηνή, έκλεψε τις εντυπώσεις, έκλεψε και την καρδιά μου. Η ώρα περνούσε, το live κυλούσε μέχρι που κάποια στιγμή ο Seby (μόνο εγώ τον φωνάζω έτσι) άρχισε να μοιράζει στο κοινό μια ανθοδέσμη απο λευκά τριαντάφυλλα άλλα τα πετούσε σε αυτούς που στέκονταν στο βάθος της αίθουσας, άλλα τα έδωσε σε αυτούς που στέκονταν μπροστά και αρίστερα και κάπως έτσι έμεινε με δύο τριαντάφυλλα στο χέρι.

Ο Seby με δύο τριαντάφυλλα στο χέρι, εγώ με την ψυχή στην Κούλουρη και το προαίσθημα πως δεν θα πάρω το ένα εκ των δύο εναπομείναντων άνθεων. Ξαφνικά το χέρι μου αυτονομήθηκε και υψώθηκε με θράσος μπροστά στον Seby απαιτώντας το τελευταίο-προτελευταίο (αυτή η λεπτομέρεια μου διαφεύγει) άνθος. Ο Seby με κοιτάξε και μου πρόσφερε το τριαντάφυλλο.

Δεν θα ξεχάσω ποτέ αυτό το βλέμμα, ούτε εκείνος το δικό μου, είμαι βέβαίη. Όπως είμαι σίγουρη πως αυτή τη στιγμή περιηγείται σε site low cost εταιρίας προκειμένου να βρεί μια συμφέρουσα προσφορά για να έρθει στην Ελλάδα και να με αναζητήσει με όλα τα πρόσφορα μέσα (ακόμα και την Αγγελικώ Νικολούλη).

Υ.Γ : κλικάρετε την εικόνα για να ακούσετε το νέο κομμάτι που έγραψε ο Σέμπυ για μένα!

18 thoughts on “Σύντομες γνωριμίες: Πώς με ερωτεύτηκε ο Γάλλος τροβαδούρος Sebastien Tellier.

  1. Sonya, μην ενδώσεις! Ο τύπος δεν είναι παρά ένας καραγκιόζης που τραγουδάει στη Eurovision. Εγώ, ας πούμε, δεν πρόκειται ποτέ να κάνω τη χάρη στην Ελευθερία Ελευθερίου όσο και να με κυνηγάει. Ακούς Ελευθερία;

  2. Δεν τον γνωρίζω τον κύριο αλλά και μόνο για την εμφάνιση του στην Eurovision, αξίζει την αγάπη και τον έρωτα όλων…Συγχαρητήρια Sonya που επέλεξε εσένα !

  3. Wtf έπαιξε διαφήμιση πριν το τραγούδι κ δε το κατάλαβα κ λέω πάει το έχασε απ’ τον έρωτα ο Σέμπι, τ’ είν’ αυτά που γράφει. Αλλά όλα εντάξει, τελικά, συνεχίζει στο κλασικό στυλάκι του.
    Σόνυα, be the Moameth: έχει λαηβ το σάββατο στο παρίσι, τρέξε να βρεις δυο εισητήρια, όπως είχες βρει και τις δυο προσκλήσεις, αλλά απαραίτητη προϋπόθεση είναι να δώσεις το ένα εκεί που είχες δώσει και την μια πρόσκληση. Για το γούρι το λέω όχι τίποτις άλλο.

  4. Yes! Τον αναγνώρισα επειδή τον θυμόμουνα στη γιουροβίζιον! Είναι αυτός με το κράμα μεταξύ Τζάρβις και spacey Bowie

  5. Ελευθερία, απ’ ότι φαίνεται έχουν αλλάξει οι εποχές κι εγώ δεν είχα πάρει χαμπάρι. Οι ανοιχτόμυαλοι (βλ. φωτό) πηγαίνουν Eurovision. Οπότε γράψε λάθος.
    Πότε θα πάμε για εκείνο το ποτάκι που μου έλεγες;

    • ρε γιωσηφ, συγκρινουμε αληθεια σεμπαστιεαν με ελευθερια?δηλαδη σορρυ αφεντικα και δουλοι σκατα γινηκαμε ουλοι? Θελω να πω, ο Σεμπαστιεαν εχει μια αξιολογη δισκογραφια η Ελευθερια εκτος απο πορσελανινο δερμα και ωραια μουρη πλας σωμα(δε λεω εχουν κ αυτα την αξια τους) τι διαθετει? Για να μην σχολήασω πως αν εκανε λαηβ θα ταν στο καραμελα (ενημερωμενη κι ετσι.

Σχολιάστε

