Αστυνομικές Ιστορίες: Μπανάνες, Κόκα και Χιγκίτα

Μεντεγίν: Αγοράστε μεταλλική μύτη και ταξιδέψτε στον παράδεισο

Μεντεγίν: Αγοράστε μεταλλική μύτη και ταξιδέψτε στον παράδεισο

Όπου ο δαιμόνιος ερευνητής των Νέων του Βελγίου, Λεοπόρδος Μπραχάμης, εισχωρεί στα άδυτα του κολομβιανού εμπορίου κόκας -και μπανάνας. Εκεί βρίσκει παλιούς γνωστούς…

Πτήση DL0443: Αθήνα-Ρώμη-Ατλάντα-Μπογκοτά

Ώρα 09.06 π.μ

H παρολίγον καινόυργια ετικέτα γνωστής εταιρείας

H παρολίγον καινόυργια ετικέτα γνωστής εταιρείας

Έστριψα το μουστάκι μου, νιώθοντας τα σωθικά μου ανακατεμένα. Άνοιξα τον φάκελο της υπόθεσης: Επιθετική αγορά γνωστής εταιρείας μπανανών συσχετισμένη με εμπόριο ναρκωτικών. Παιχνιδάκι. Μια ψηλή μαύρη αεροσυνοδός μου έριξε δολοφονική ματιά. Έκανα χαμόγελο που αγαπάνε όλες οι γυναίκες, αυτό με το χρυσό δόντι. Μόνο τότε θυμήθηκα τι είχε παιχθεί χθες βράδυ: άναψα τσιγάρο, μου την πέσανε, τους έβρισα σε άπταιστα ελληνικά, έπαιξα μπουκέτα με τον πιλότο και έχασα, χούφτωσα την αεροσυνοδό, έφαγα σφαλιάρα, απολογήθηκα είπα νόμιζα επιτρεπόταν, ήπια μονορούφι το φλασκί τσίπουρο που κουβάλαγα. Την κοίταξα μήπως, αλλά «δεν», είπε “What the fuck are you looking at?”. Έκανα σεξουαλικά όργια μόνος μου –με αποτέλεσμα να εκκενώσουν την πρώτη θέση.

Αριβάραμε Κολομβία. Πήρα ταξί για τον προορισμό. Άπειρες ώρες. Με κέρασε μπάφους ο ταρίφας. Τον κέρασα εμετό στο παρμπρίζ. Είχα λερώσει το χαβανέζικο πουκάμισό μου. Και το παντελόνι και τα σκαρπίνια. Έβγαλα τα 110 κιλά μου με δυσκολία από το κωλάμαξό.

«Α!» σκέφτηκα. «Μεντεγίν, η πόλη που έκαψα τα ρουθούνια μου». Μια ζούγκλα φτώχειας, μουστακαλήδων γκάνγκστερ και κόκας. Το στοιχείο μου.

O αρχισυντάκτης των NTB

O αρχισυντάκτης των NTB

Έπρεπε να βρω τον Ρενέ, τον παλιό τερματοφύλακα της εθνικής Κολομβίας. Αυτήν ήταν η αποστολή μου. Είμαι ο Λεοπόρδος Μπραχάμης. Δεν υπάρχει υπόθεση που δε λύνω. Και ας λέει ότι θέλει ο σκατόγερος αρχισυντάκτης των Νέων του Βελγίου –να ψοφήσει!. Με τον Χιγκίτα γνωριζόμαστε χρόνια. Τον είχα βοηθήσει να ξεπαστρέψει έναν έναν καμιά εικοσαριά ατζέντηδες. Αυτούς που θεώρησε υπεύθυνους για την αποτυχημένη καριέρα του στην Ευρώπη. Εγώ τους ξετρύπωνα από τις κρυψώνες του. Ο «μπουκλάκιας» έκανε αυτό που ξέρει καλύτερα: τους σκότωνε με το χτύπημα του σκορπιού. Εκείνους που αγαπούσε περισσότερο τους χάριζε και από μια «κολομβιανή γραβατούλα».

Ο Ρενέ Χιγκίτα θα με άκουγε. Ήμασταν παλιοί γνωστοί άρα: Respect. Έπρεπε να σταματήσει. Τα Νέα του Βελγίου είχανπάρει μια χοντρή χορηγία από γνωστή εταιρεία μπανάνας. Δε θα μου χαλούσε αυτός τώρα την δουλειά. Πήρα τις πληροφορίες που χρειαζόμουνα ρίχνοντας «εικοσάρι» στο “gather information”. O Χιγκίτα είχε κόψει την μπάλα και είχε αλλάξει επάγγελμα. Έκανε σκληρό εμπόριο κόκας και έβρισκε εταιρείες βιτρίνα. Ο κύκλος εργασιών του ήταν πια τεράστιος. Γι’ αυτό χρειαζόταν και την γνωστή εταιρεία μπανάνας -sorry amigo, δεν παίζει.

Say hello to my lazer friend

Say hello to my lazer friend

Έφτασα στην έπαυλή του. Έσπασα τις πύλες με ένα τζιπ που είχα κλέψει. Καμιά εκατοστή φρουροί με κοτσίδες μουτην έπεσαν. Άρχισα να πυροβολώ στο γάμο του καραγκιόζη. Ευτυχώς –όπως αποδείχθηκε- το λέιζερ πιστόλι μου βρίσκει στόχο μόνο του. Τελικά το μαραφέτι που μου έδωσαν στο γραφείο δούλευε. Κοίταξα την εκατόμβη νεκρών ως άλλος Tony Montana. Άφησα μόνο ζωντανό έναν τυφλό γέρο με κιθάρα. Του είπα να παίξει τον «Ζορμπά» για να κάνω εντυπωσιακή είσοδο.

Ο "μπουκλάκιας"

Ο «μπουκλάκιας»

Βρήκα τον Ρενέ σε ένα γραφείο με βουνά κόκας μπροστά του. Χάιδευε τον pet βόα του. Τον αμόλησε να με φάει, τον σκότωσα και αυτόν φωνάζοντας: «δέρμα για μπότες να πεθάνεις». Ο Ρενέ μου είπε σε άπταιστα ισπανικά: «Τώρα γιατί το έκανες αυτό»; Του είπα «εσύ φταις». Απάντησε «έχεις δίκιο, δε θα ξανασυμβεί». Έβγαλε εκατό ετών τεκίλα να πιούμε. Πίναμε σφηνάκια και μου έδειχνε φωτογραφίες των ατζέντηδων. Γελάγαμε με τους φριχτά δολοφονημένους κακομοίρηδες. Θυμηθήκαμε τα παλιά –ωραίες εποχές. Του έσκασα το παραμύθι: μου χάλαγε την χορηγία. Είπε «όχι, ρε συ, σόρυ, δεν ήξερα». Έβγαλε χτένα, χτένισε μπούκλα. Σκέφτηκε και είπε “OK, απλά να μου δώσεις εκείνα τα 50 δολάρια που μου χρωστάς”. Δυσανασχέτησα αλλά δέχθηκα. Είπε κοφτά: «Φύγε τώρα γιατί μου χαλάς τη μόστρα. Μου σκότωσες όλους τους φρουρούς. Και πρέπει να πάω πάνω να κοιμίσω και την κόρη μου. Φωνάζει η γυναίκα».

Βγήκα έξω στον λατινοαμερικάνικο ήλιο. Ο τυφλός γέρος συνέχιζε την παραγελλιά. Έστριψα χύμα αγρινιώτικο τσιγάρο. «Α!» σκέφτηκα: «Κάποιοι θα έχουμε πάντα το Μεντεγίν».

 

6 thoughts on “Αστυνομικές Ιστορίες: Μπανάνες, Κόκα και Χιγκίτα

  1. Ώπα, ωραίο. Εδώ γράφει Jorn ή Doomantia;
    Ή έγινε πολύ ενδιαφέρουσα πάσα και τον συνέχισες εσύ Jorn;

    Σα να μου αρέσουν αυτές οι πάσες, και λέω να προτείνω να της κάνουμε γενικότερες.

    Και ναι, άσχετο, αλλά μ’ αυτό που μας θύμισες το θεϊκό αεροπλανικό του Χιγκίτα, μου ρθε δαύτο…

  2. Οι ιστορίες του Λεοπόρδου Μπραχάμη είναι ανοιχτές προς κάθε ενδιαφερόμενο.
    Καμία ευθύνη, βέβαια, δε φέρει ο Μπραχάμης για τα όποια εγκεφαλικά κύτταρα χαθούν στην πορεία.

    Μεγάλη τραγουδάρα έβαλες πάντως. Μου έφτιαξες το μεσημέρι.

  3. Επιβάλεται να συνεισφέρουν όσο το δυνατόν περισσότεροι στο κάψιμο.

    Jorn, είναι άραγε δυνατό να τη βγάλει καθαρή κάποιος που καταναλώνει τα δικά του drugs?

  4. Παράθεμα: Ερωτ(ηματ)ικά | Τα Νέα του Βελγίου

Σχολιάστε

