Το πατσατζίδικο: Αεροπορικό Γεύμα

Σήμερα το μουσικό κανάλι των Νέων του Βελγίου, γνωστό και ως το πατσατζίδικο, σερβίρει ένα αεροπορικό γεύμα. Στα decks από τα σύννεφα η Nube Diaz.

Fat-thin_airplane_558x279«Είμαι από τις ανθρώπους που κάνουν εύκολα καινούριες γνωριμίες και δεν υπάρχει κάτι πιο διασκεδαστικό από μια περιστασιακή κουβεντούλα μ’ έναν άγνωστο στο αεροπλάνο». Μάλλον κάτι τέτοιο θα διάβασε στα μάτια μου η παχύσαρκη κυρία  που κάθεται δίπλα μου στην πτήση 1033 για Παρίσι, γιατί δεν εξηγείται αλλιώς η ακατάσχετη φλυαρία της. Έλα όμως που η αλήθεια απέχει μίλια μακριά, χιλιάδες μίλια μακριά, εκατομμύρια μίλα μακριά. Τόσα πολλά μίλια που αν τα εξαργύρωνα στο πρόγραμμα επιβράβευσης τακτικών πελατών της Air France, δε θα χρειαζόταν να αγοράσω εισιτήριο για την υπόλοιπη  ζωή μου. Δεν ξέρω γιατί μερικοί άνθρωποι δεν μπορούν να κάτσουν ακίνητοι κι αμίλητοι για δυο ώρες. Όπως το παιχνίδι που παίζαμε στο δημοτικό. Στρατιωτάκια ακίνητα, αμίλητα, αγέλαστα, πότε θα φτάσουμε στο Παρίσι; Θα μου πεις με τέτοια κωλάρα πώς να βολευτείς σε μια αεροπορική θέση. Πάντως είναι και θέμα τρόπων. Σίγουρα δεν πήγε σε τόσο καλό σχολείο, όπως εγώ.

Έχω μάθει από μικρή να κάθομαι ήσυχη σε όλους τους δημόσιους χώρους, να μην ενοχλώ τους διπλανούς μου και στην πρώτη άχνα που θα βγάλουν να τους κοιτάζω στα μάτια, να χαμηλώνω το πηγούνι και να τους λούζω μ’ ένα περιφρονητικό μειδίαμα από πάνω μέχρι κάτω. Εντάξει, το τελευταίο μπορεί να μην το έμαθα στο σχολείο, αλλά έτσι έχω αποκρούσει με τεράστια επιτυχία χιλιάδες επιθέσεις φλυαρίας σε αεροπλάνα και βαπόρια, τράπεζες και εφορίες, ταχυδρομεία και δημόσιες υπηρεσίες. Όχι, δε φοβάμαι τα αεροπλάνα. Απλά με ενοχλεί η φλυαρία της χοντρής και το γεγονός ότι ενώ είναι επτά φορές πιο βαριά απ’ την υπέρβαρη βαλίτσα μου δεν έχει πληρώσει ούτε cent παραπάνω, ενώ  εγώ πλήρωσα 40 ευρώ πρόστιμο για να τρίβω τα μπούτια μου με μία άγνωστη.

Τώρα που πέρασε το καροτσάκι με τους δίσκους και η χοντρέλω μασαμπουκώνει, είναι η καλύτερη στιγμή για να βάλω σε εφαρμογή το plan B: ακουστικά. Ψάχνω την μπροστινή τσέπη της τσάντας μου για να βρω το mp3 player. Τζίφος. Ψάχνω τις πλαϊνές θήκες. Ούτε κι εδώ. Ανοίγω το μεσαίο φερμουάρ, βυθίζω το χέρι μου στην τσάντα σαν κουτάλα κι ανακατεύω δυο κραγιόν, τα γυαλιά μου και τρία περιοδικά με σταυρόλεξα. Πουθενά το mp3. Καταστροφή! Ζητώ από την αεροσυνοδό ένα ζευγάρι ακουστικά και τα συνδέω στο armrest του καθίσματος. Burt Bacharach σε ορχηστρική εκτέλεση! Μα είναι χαζοί εκεί στην Air France; Elevator music στο αεροπλάνο; Δεν είμαι κλειστοφοβική, απλά μερικά πράγματα δεν ταιριάζουν. Χάθηκε να βάλουν λίγη swing να φλυαρήσουμε και να τρίψουμε τα μπούτια μας σαν άνθρωποι;

Τρίψτε κι εσείς τα μπούτια σας σε ρυθμούς swing:

22 thoughts on “Το πατσατζίδικο: Αεροπορικό Γεύμα

    • Καλημέρα, μπορεί να καταντήσει ο jimmy glass (χοντρή κυρία).

      Nube πέρα από το τρομακτικό κείμενο, αυτό είναι γκεσταριλίκι που έκανες, επιστροφή ή τύπου κατάληψη στο πατσατζίδικο;

      Για τη μουσική δε δύναμαι να ακούσω τώρα, το απόγευμα θα επανέλθω.

  1. Εντάξει, τι να κάνω, διαλέγω τη χοντρή κυρία – πού να μπλέκεις τώρα με τον jimmy glass. Επίσης, ελπίζω να μην παρακολουθεί τα σχόλια ο jorn, γιατί, το βλέπω, όπου να ‘ναι θα πεταχτεί και θα κάνει περίεργους παραλληλισμούς όπως συνηθίζει…

  2. Εάν έκανε, να τους δούμε γραμμένους εδώ, μην τους κρατάει για τον εαυτό του. Είναι άδικο.
    Πες του να μη κάνει την (χοντρή) κυρία.

  3. μπερδέψαμε τα μπούτια μας σήμερα (αντί να τα τρίψουμε). O jorn είναι ο jimmy, που είναι η χοντρή κυρία για την οποία έγραψε η nube (ή μήπως ο joseph?).

  4. Προτείνω να τα ξεχάσουμε όλα και να αρχίσουμε να τρίβουμε τα μπούτια μας μεταξύ τους και αναμεταξύ μας. Πάντα με τη συγκεκριμένη μουσική υπόκρουση.

    • Εγώ φταίω για το μπέρδεμα, το ομολογώ. Πάντως, επειδή έχει ένα πρόβλημα το νετμπουκ και δε μπορώ να ακούσω μουσική -μην παίζετε με τον πόνο μου. Δε μπορώ να ακουσω τα «τριψομπουτικα» τραγουδια. Μονο να διαβαζω το κειμενο και τα σχολια σας. Βρίσκομαι σε απόλυτη σιωπή εδώ. Λυπηθείτε με.

  5. Jorn χάνεις που δε μπορείς να τρίψεις τα μπούτια σου…Nube μπράβο, μ’αρέσει πολύ. Να πω όμως οτι συμπονώ την χοντρή κυρία που δε μπορούσε να βολευτεί. Εδώ λίγο κοιλάρι κάνεις και ξεβολεύεσαι. Λευτεριά στους χοντρούς.

  6. Αρκετά μπλέξαμε τα μπούτια μας σήμερα, ας επαναφέρω την τάξη στο πατσατζίδικο. Τη χοντρή κυρία την πιστώνεται ο Joseph – εγώ μόνο τα ντεκς ανέλαβα.

    Οπότε b_ntes, το μπράβο πάει στον Joseph!

  7. Μήπως είναι ανάδρομος ο Ερμής? Να πώ λοιπόν, ένα μπράβο στον Joseph αλλά και σε όλους σας, για την καταπληκτική δουλειά στα ΝΤΒ.

  8. Jorn, μη δεις κάποιον να κατηφορίζει τη Συγγρού με γόβες, αμέσως να τον βγάλεις τραβεστί.
    Nube, είσαι η μεγαλύτερη προδότρια στην ελληνική ιστορία μετά τον Bajevic. Τώρα που το ξανασκέφτομαι, μαζί με τον Bajevic.

  9. Προτείνω να ακούσουμε την rude evin και να αρχίσουμε όντως να τρίβουμε τα μπούτια μας.
    Ιωσήφ, μην τον ακούς. Τις φοράς και πετάς.
    Πότε αρχίζουμε το τριψομπούτιασμα;
    Έβαλε λίγο κρυουλάκι σήμερα.
    Επίσης, ο Τζίμυ δεν έχει να πει τίποτε για όλα αυτά;

  10. Παράθεμα: Το πατσατζίδικο | Τα Νέα του Βελγίου

Σχολιάστε

