Πεζά Haiku Μπαρόβια op.12

Λαδάδικα

Ο Σαββίκος στα Λαδάδικα αποτελεί κάθε Σαββατοκύριακο για τους ξενύχτηδες ότι η Παναγιά της Τήνου τον Δεκαπενταύγουστο για τους Χριστιανούς.

Προσκύνημα για τάματα. «Θεέ μου, κάνε να με στρώσει το στομάχι το σάντουιτς (ναι, σάντουιτς, όχι σουβλάκι-μη ξεχνιόμαστε, για Θεσσαλονίκη μιλάμε) και ‘γω σε υπόσχομαι πως δεν θα ξαναπιώ ένα κουβά Τούμπα-λίμπρε». Παραδόξως, τελευταία φορά που βρέθηκα εκεί, ήμουν σε αξιοπρεπέστατη κατάσταση. Σχεδόν νηφάλιος, καθώς η βραδιά είχε εξελιχθεί απογοητευτικά σε κάθε μέτωπο. ΚΨΜ το μαγαζί, μάπα και η μουσική (για τα δικά μου περίεργα γούστα that is) οπότε γύρω στις 5 τα ξημερώματα, τσιμπάω τους υπόλοιπους ξεφτιλισμένους γνωστούς μου να πάμε να πνίξουμε τον καημό μας στα σουβλάκια (καλαμάκια δηλαδή στην Αθηναϊκή). Και να πάμε στον Σαββίκο λέμε, μιας και έχουμε και μουσαφίρηδες, να φάνε κάτι της προκοπής. Καθόμαστε, έρχεται και ο σερβιτόρος, παίρνει παραγγελία. Αράζουμε για να συζητήσουμε τα γεγονότα της βραδιάς όταν έρχεται η λυπητερή. Σταματώντας την κουβέντα που είχα με τον «ξένο» της παρέας, ρωτάω τον σερβιτόρο πόσο πάνε δύο σουβλάκια και μία μπύρα. «6.20» μου λέει αδιάφορα. Η ώρα ήταν περασμένη. Η απογοητευτική κατάληξη του Σαββατόβραδου καθοριστική. Η υπομονή μου ανύπαρκτη. «6.20 για δύο σουβλάκια και μια μπύρα;;; ΠΟΥ ΝΑ ΓΑΜΟΥΣΑ ΚΙΟΛΑΣ!!!» απαντάω με καθάρια φωνή, που αντήχησε στο μαγαζί ολάκερο.

Ατάραχος ο σερβιτόρος μου απάντησε «τι να σου πω αδερφέ, γάμα αυτόν» δείχνοντας τον φορτωμένο με νερά στο δίσκο βοηθό του…

————————————————————————————————————————————————————–

Διαβάστε επίσης:

Όλα τα προηγούμενα Πεζά Haiku Μπαρόβια

3 thoughts on “Πεζά Haiku Μπαρόβια op.12

  1. Παράθεμα: Ανασκόπηση Φεβρουαρίου | Τα Νέα του Βελγίου

Σχολιάστε

