Σύντομες γνωριμίες: Μυρτώ Αλικάκη

Το ‘Κόκκοι Καφέ’ στην Ασκληπιού είναι η καφετέρια που πρέπει να έχουμε πιει γύρω στους σαρανταοκτώ χιλιάδες καφέδες. Το 60% αυτών δε, πιώθηκε κατά τη διάρκεια των φοιτητικών μας χρόνων, λόγω συναντήσεων για εκείνο το περιοδικό από το οποίο λίγο πολύ όλοι έχουμε περάσει. Από πολύ νωρίς δε είχε κυκλοφορήσει η φήμη ότι το καφέ ήταν της Μυρτώς Αλικάκη, ξέρετε, από την Αναστασία, από το Μαύρο Γάλα, από τα Υπέροχα Πλάσματα. Και λέγαμε σιγά μην είναι δικό της, αλλά μετά βλέπαμε το όνομά της στην απόδειξη, και αφού πειθόμασταν το δείχναμε στους επόμενους. Αλλά δεν την είχαμε δει εκεί παρά ελάχιστα.

Στο μεταξύ, όπως άλλωστε σε πολλά καφέ της Αθήνας και όχι μόνο, οι τουαλέτες βρίσκουν κάποια τσαχπινιά για να δείξουν ποιες είναι οι αντρικές και ποιες οι γυναικείες. Οι Κόκκοι είχαν διαλέξει να βάλουν χρωμοσώματα στις πόρτες της τουαλέτας: ΧΧ για τις γυναικείες, ΧΥ για τις αντρικές. Ή το ανάποδο. Δεν έχει σημασία, αλλά κι αυτό ακριβώς ήταν το πρόβλημα. Γιατί, για ένα τσούρμο φοιτητών φιλοσοφικής και άλλων θεωρητικών σχολών, το ποιο χρωμόσωμα είναι το δικό μας ήταν θέμα συζήτησης κάθε φορά σχεδόν που κάποιος ήθελε να πάει τουαλέτα. Κάποια στιγμή αποφάσισα να πηγαίνω στις ΧΥ, ή στις άλλες, δε θυμάμαι, δεν έχει και σημασία, ή και πάλι αυτό ακριβώς ήταν το πρόβλημα. Ότι κι εγώ να πήγαινα στη σωστή τουαλέτα, γίνονταν τόσα λάθη που και οι σωστές κρίσεις ματαιώνονταν.

Μια μέρα λοιπόν πάμε για άλλη μια φορά στους Κόκκους, και βλέπουμε μια σχετική ανακαίνιση. Μετά από καμπόση ώρα καφέ, τσιγάρου και κουβέντας, λέω να κάνω την πατροπαράδοτη επίσκεψη για ψιλό. Όταν μπήκα στον πρόχωρο της τουαλέτας, η έκπληξη ήταν διπλή. Αφενός, τα χρωμοσώματα είχαν αφαιρεθεί από τις πόρτες, και μάλιστα χωρίς να αντικατασταθούν από κάτι άλλο. Αφετέρου, εκεί μπροστά μου, στέκεται η Μυρτώ Αλικάκη. Λέω να το παίξω κουλ. Με ένα σμπάρο δυο τρυγόνια, σκέφτομαι. Την κοιτάζω, με κοιτάζει, τη ρωτάω, «οι αντρικές;». Η Μυρτώ Αλικάκη σηκώνει τους ώμους της, λέγοντάς μου σιωπηρά, μπουρδέλο μου την έχετε κάνει την τουαλέτα τόσα χρόνια, τώρα σε έπιασε η υπευθυνότητα. Και φεύγει. Με αδίκησες Μυρτώ Αλικάκη, πάντα στη σωστή πήγαινα. Νομίζω.

20 thoughts on “Σύντομες γνωριμίες: Μυρτώ Αλικάκη

  1. Χαχαχαχ, γέλασα πολύ γιατί είχα ΠΑΝΤΑ το ίδιο θέμα. Κι όταν βγάλανε τα χρωμοσώματα, βάλανε τα σύμβολα των φύλων. Έτσι έμαθα ποιο είναι ποιο. Κάθε φορά που πήγαινα τουαλέτα έλεγα από μέσα μου: "Το σηκωμένο είναι το αγοράκι. Το σηκωμένο είναι το αγοράκι".
    LOL

  2. Ρε κι εγώ το ίδιο ποιηματάκι λέω για τα σύμβολα! Και έτσι δυο-τρεις φορές, σα μάντρα.

    Καλά, νομίζω ότι αν άνοιγα ποτέ καφετέρια, θα έγραφα στις τουαλέτες ΑΝΤΡΙΚΕΣ, με μπολντ, αϊτάλιξ, εμπόσντ και δεν ξέρω εγώ τι άλλο.

  3. Αυτοί οι κόκκοι μας έχουν στοιχειώσει! Μήπως να προτείνατε στη Μυρτώ Αλικάκη να συγκεντρώσει όλα τα κείμενα που έχουν γραφτεί (έχουμε γράψει) για τους κόκκους και να τα βγάλει σε ένα βιβλιαράκι στο Captainbook???

  4. Δεν είναι κακή ιδέα Captain, αλλά όπως καταλαβαίνεις η σχέση μου με τη Μυρτώ Αλικάκη περιορίζεται σε αυτό το σκηνικό. Εξ ου και σύντομη γνωριμία. Αλλά σίγουρα το υλικό θα είναι άπειρο, τόσες εργατοώρες που έχουμε κάτσει εκεί.

  5. Φίλε εγώ σκέφτομαι ότι θα είχα κατεβάσει τα παντελόνια μου αμέσως. Ακόμη και με την 0,0000001% πιθανότητα η Μυρτώ Αλικάκη να αποφάσιζε λόγω κάποιας περίεργης συναστρίας να μου πάρει για κάποιο άκυρο λόγο πίπα… απλά δεν μπορείς να κλοτσήσεις την τύχη σου έτσι… κι αν σου κάτσει;; Ακόμη και μύνηση να σου κάνει – ποιος δικαστής δε θα σου δώσει 10 κιλά ρησπέκτ όταν ορκιστείς στο ευαγγέλιο και καταθέσεις: «Κύριε πρόεδρε… έδειξα τα παπάρια μου στην Μυρτώ Αλικάκη»…

  6. Manowar εμείς πρέπει να κάνουμε πιο πολύ παρέα, κυρίως γιατί θέλω να είμαι εκεί όταν προσπαθείς να ξεφύγεις από αστυνομίες με περπάτημα πιγκουίνου, ενώ θα τρέχεις πίσω από 0,00000000000001% πιθανότητες να σου κάτσει οποιαδήποτε ηθοποιός ενώ είναι πάνω στη σκηνή.

  7. Λοιπόν, η αλήθεια είναι ότι μαζί με 10 κιλά ρησπέ ο δικαστής θα μου δώσει και 2-5 χρόνια για διακεκριμένη σεξουαλική επίθεση – αλλά who the fuck cares??? Ακόμα και χωρίς τη Μυρτώ Αλικάκη να μου παίρνει πίπα στους Κόκκους, 2 χρόνια στη φυλακή θα μου χαρίσουν άλλες πλούσιες σεξουαλικές εμπειρίες!! Ενάντια στις πιθανότητες θα βαδίσουμε περήφανα μπροστά με το ηρωικό βήμα του πιγκουίνου!!

  8. Johnny Plunders fan club, και μόνο που έγραψες με αυτό το όνομα σε αγαπώ. Τα φιλιά μου στην όμορφη Αγγλία! (Να και ένα google translate σε περίπτωση που δεν κατάλαβες)

    Johnny Plunders fan club, and only wrote this name I love. Kisses my beautiful England!

  9. Κανείς δεν αναφέρει τον Πέτρο??? Για τον οποίο ουκ ολιγος γυναικείος πληθυσμός ξεροσταλιαζε στο KOKKOI και «ζήλευε» την Μυρτώ Αλικάκη…με την καλη έννοια πάντα. 🙂

Σχολιάστε

