Παρατατικοενεστώτας

Γουστάρω πάρα πολύ το λάθος που κάνει ο Ζαμπαΐρ, μαθητής ελληνικών στην Αθήνα, από το Ιράν και με μια φάτσα σαν τον Δαρείο τον Τέταρτο. Τον ρώτησα όταν τον είδα τελευταία φορά πώς νιώθει σήμερα για την Αγγελική, που τον ξαπόστειλε πριν από τρεις μήνες και ο Ζαμπαΐρ τα έπαιξε και δεν ήξερε πώς να κλάψει και να σκάσει, στα ελληνικά ή στα περσικά; Ένα αγκούσεμα αμετάφραστο, μου τα ‘λεγε στα αγγλικά, του βγαίναν πολύ λάητ, μου τα λεγε στα ελληνικά δεν του βγαίναν. Τελικά μου τα είπε στα περσικά και μετά ρώταγε «Κατάλαβες; Κατάλαβες!»
Τώρα όμως μου απάντησε κοιτάζοντας τα διερχόμενα κοράσια της Φιλοσοφικής:
«Μου άρεσει»
δηλαδή ούτε «μου αρέσει»,
ούτε «μου άρεσε»
αλλά κάτι ανάμεσα, αυτός ο κύριος, ο λανθασμένος Παρατατικοενεστώτας.
Και νομίζω πως μόλις έγραψα το πιο κουτσουλιά ποστ;

5 thoughts on “Παρατατικοενεστώτας

  1. Κι εμένα πολύ μου άρεσε το λάθος του Ζαμπαΐρ. Θα έπρεπε να υπάρχουν όλα αυτά σε έναν τύπο, λες και δεν είναι έτσι κι αλλιώς μπερδεμένα όσα νιώθουμε.

  2. Ρε έπρεπε να τον ηχογραφώ όταν μου τα εξηγούσε στα Περσικά έξω από το Σπουδαστήριο. Είχε απίστευτη φόρα. Και κάτι ρεφραίν κατανοητότατα, Τεχράν Τεχράν Τεχράν (μάλλον «θα φύγω θα πάω Τεχεράνη»; )
    τα ξανάλεγε, τα ξανάλεγε και μετά έλεγε «Δεν κατάλαβες γιατι έφυγε» (εννοώντας ότι ο ίδιος δεν κατάλαβε) και μετά με ρώταγε «Κατάλαβες;» (δηλαδή αν κατάλαβα εγώ). Και στο τέλος «Εκείνη δεν κατάλαβες τίποτα, της είπα, μα δεν κατάλαβες» (Εκείνη δηλαδή που δεν καταλάβαινε Χριστό).
    Όλοι είχαμε γίνει «κατάλαβες»

Σχολιάστε

