Σύντομες γνωριμίες: Richard Ayoade

Ομολογώ ότι παραήταν σύντομη η σύντομη γνωριμία μου με τον Richard Ayoade, άλλα μόνο και μόνο που γνώρισα τον Maurice Moss του IT Crowd, με κάνει να θέλω να το μοιραστώ με τον κόσμο.

Λονδίνο, 2008. Ανάμεσα στις μύριες συναυλίες που γίνονται σε εκείνη την πόλη, γίνεται και η συναυλία των Pivot (πλέον PVT) στο 100 Club. Έχω χάσει το support, γιατί ερχόμουν κατευθείαν από μάθημα, στο οποίο δεν έχω ψήσει κανέναν να έρθει μαζί μου, γιατί ποιος ξέρει τους Pivot; Μπαίνω λοιπόν μέσα, κατευθύνομαι στο μπαρ, μιλάω με κουλ τύπισσα φίλη του support, φεύγω από το μπαρ, δεν μπορώ να περάσω γιατί ένας τεράστιος τύπος (σε ύψος, όχι σε όγκο) μου κλείνει το δρόμο. Κοιτάω πάνω, και εμφανίζεται η αφάνα-σήμα κατατεθέν του Richard Ayoade. Τον κοιτάω με ύφος μισό «τι θα γίνει ρε ψηλέ θα μας αφήσεις να περάσουμε» και μισό «κάπου σε ξέρω εσένα», κι αυτός γνέφει δύο φορές λέγοντας μου με τα μάτια «Ναι, εγώ είμαι». Κι έπειτα χωρίζουν οι δρόμοι μας. Αυτά.

Τώρα πια που βλέπω φανατικά IT Crowd και ο Moss έχει μπει στο Πάνθεον, θυμάμαι όλο και πιο συχνά αυτή την ιστορία. Βοηθάει και το γεγονός ότι την ίδια αφίσα Pivot που πήρα από τη συναυλία έχουν και στο σετ της σειράς, κάπου κοντά στην πόρτα αν είσαι αρκετά παρατηρητικός. Α και το λαμπατέρ στο γραφείο του. Αλλά είναι ΙΚΕΑ, οπότε η μισή υφήλιος πρέπει να το έχει. Μα πόσα κοινά όμως τελοσπάντων.

9 thoughts on “Σύντομες γνωριμίες: Richard Ayoade

  1. Επίσης να πούμε ότι ο Ayoade έγραψε και σκηνοθέτησε και το Submarine, το οποίο είναι πολύ ενδιαφέρον πραγματάκι. Λες να νόμιζε ότι τον ξέρεις από κει;

  2. Ρε πώς προφέρεται αυτό το Ayoade? Επίσης αυτό το ίντερνετ θέλω να μου το φέρουν στο σπίτι και εμένα γιατί μου κόβεται πολύ συχνά!

  3. Ζητώ συγγνώμη. Βιάστηκα. Τέλος πάντων…σε κάθε περίπτωση πόσο καμμένοι είστε με τη βρετανική δραματουργία μικρής και μεγάλης οθόνης;

Σχολιάστε

