Τεστ προσωπικότητας

Σε μια απ’ τις ατέλειωτες στιγμές που πιάνω τον εαυτό μου να σκέφτεται πράγματα όπως πώς θα ήταν αν ήμουνα διάσημος ποδοσφαιριστής ή τι θα κάνω αν μου τελειώσουν τα λεφτά ή ακόμα αν έχει νόημα να αγοράσω καινούρια καφετιέρα, αναρωτήθηκα και πόσο χίπστερ είμαι. Νομίζω ότι δεν είμαι πάρα πολύ να πω την αλήθεια, σχεδόν καθόλου, αλλά για να βεβαιωθώ τσέκαρα στο ίντερνετ διάφορες απ’ τις εκατοντάδες λίστες με τα χιπστερόμετρα και τα «what hipsters love» και τα «what hipsters hate» και η μοναδική ένδειξη ότι μπορεί τελικά να είμαι χίπστερ προέκυψε από το ευφυές σχόλιο ενός αναγνώστη σε ένα κείμενο που έλεγε το εξής σοφό: «οι χίπστερ πάντα αρνούνται το γεγονός ότι είναι χίπστερ». Πόσο μεγάλη αλήθεια, Θέε μου. Η ειρωνεία που έχουν ενσωματώσει οι χίπστερ στην συμπεριφορά τους, αυτή η έρμπαν, επιτηδευμένη, καλλιτεχνίζουσα, μετροσέξουλ, κουλ, ρετρό ξερολίαση, εξελίσσεται αυτοαναφορικά ως άρνηση. Ενδιαφέρον και σπάνιο, καθώς η αυτοεκτίμηση της ομάδας είναι συνήθως βασικό χαρακτηριστικό της ύπαρξής της.

Ενα άλλο πολύ πετυχημένο σχόλιο που πέτυχα ήταν ότι όλοι οι χίπστερ ξαφνικά έχουν παθιαστεί με την Ισλανδία και θέλουν να πάνε να ζήσουν εκεί. Αν τελικά δεν είμαι χίπστερ νομίζω ότι χαίρομαι.

*Η φωτογραφία είναι η αφίσα αυτής της ταινίας.

3 thoughts on “Τεστ προσωπικότητας

Σχολιάστε

